miercuri, 5 ianuarie 2022

Obtine rapid certificatul ISO 9001

Calitatea a devenit un aspect important al producției oricarei companii. Logica calității evoluează pe măsură ce economia se deschide, subliniind și schimbând nevoile consumatorilor. Calitatea se referă la capacitatea unei companii de a-și face produsele apreciate de clienți. Diferențierea produselor după calitate este o sursă a avantajului competitiv al unei companii, care va beneficia de o strategie bazată pe calitate în detrimentul războaielor prețurilor.

Managementul calității este un domeniu cheie al afacerii. De fapt, acoperă toate procesele (producție, achiziții, planificare, calitate, finanțe, marketing/vânzări). Cu toate acestea, fiecare proces își asumă întreaga responsabilitate pentru calitatea acestuia. Managementul calității este o activitate menită să ofere servicii de standardizare a capacității, partajarea și reutilizarea resurselor pentru a asigura flexibilitatea și eficiența în realizarea strategiei de afaceri.


Pentru a depăși gestionarea simplă a acțiunilor de îmbunătățire și pentru a asigura progresul în timp, nimic nu se poate baza pe cele mai bune practici profesionale cuprinse în standardul ISO 9001, lider mondial. Standardul ISO 9001 oferă cerințele organizaționale existente pentru un sistem de management al calității. De asemenea, oferă companiilor un cadru care permite o abordare sistematică a managementului proceselor, astfel încât să producă în mod regulat produse (și servicii) care să răspundă așteptărilor clienților, doar să le îndeplinească!

ISO 9001 este standardul care oferă toate cerințele pentru un sistem de management al calității. Este singurul standard din grupul ISO 9000 la care companiile pot fi certificate, deși certificarea nu este necesară pentru aplicarea standardului. Alte standarde din grupul ISO 9000 acoperă aspecte specifice, cum ar fi principiile cheie, îmbunătățirea performanței, documentarea, formarea sau aspectele financiare și economice.

Cu certificarea ISO 9001, companiile pot anticipa și reduce potențialele defecțiuni interne. În același timp, măsurați eficiența acestor servicii pentru a determina performanța organizației lor. Acest lucru le permite să implementeze logica îmbunătățirii continue. Certificarea ISO 9001 include furnizarea de dovezi că au fost implementate sisteme îmbunătățite sau optimizate în cadrul companiei. În cele din urmă, această recunoaștere îl face competitiv pe piața internațională.

Managementul calitatii este considerat a fi adevarata coloana vertebrala a unei companii, reunind toate conceptele si metodele care pot controla calitatea unei organizatii. Un sistem de management al calității este un set de politici, procese și proceduri concepute pentru a ajuta o organizație să îndeplinească cerințele părților interesate. IsoStandard este cel mai bun loc catre care se poate orienta orice organizatie atunci cand isi doreste o solutie eficienta si accesibila prin care sa se dezvolte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu